Voor het tweede jaar op rij is optiekzaak Mr. Boo beloond voor de inzet en motivatie die deze zaak elke dag weer drijft! Niet enkel kaapte Mr. Boo Brasschaat de eerste plaats weg, Mr. Boo Aartselaar (voorlopig nog Optiek Van Avondt) kreeg een welverdiende derde plaats én werd verkozen tot ambassadeur van het jaar!

‘Het feit dat we deze award voor de tweede keer op rij winnen met onze jongste zaak is voor mij en het hele team een teken dat we de juiste keuzes hebben gemaakt. Zowel qua team maar ook in collecties, look en feel van de zaak en social media.’ Zegt Kevin Beck, trotse zaakvoerder van beide zaken. ‘Elke dag opnieuw ben ik trots te mogen zeggen dat wij als team een doel hebben en steeds ons uiterste best doen om dit te bereiken. Te zeggen dat dit een one man show is zou niet juist zijn omdat elk lid van ons team zijn eigen ‘ik’ in het verhaal brengt. Zonder onze geweldige medewerkers zouden Mr. Boo Brasschaat en Aartselaar niet zijn wat het vandaag is!’

‘We evalueren onszelf constant en kijken naar wat beter kan. Je moet als zaak heel kritisch zijn voor jezelf. Enkel op die manier kan je je beste zelf zijn; zowel voor jezelf als voor je klanten. Zegt Kevin Marin, opticien en winkelmanager van Mr. Boo Brasschaat. ‘Maar zoals Kevin Beck zegt, het is geen one man show, deze verdienste gaat naar ons hele team, maar ook naar onze partners die begrijpen wat voor hard werken een zaak is.’

‘Wij hebben nu eenmaal geen nine to five job.’ vervolgt Marjan Brughmans, echtgenote van Kevin Beck en mede zaakvoerster Mr. Boo. ‘Elke dag starten we zeer vroeg en dikwijls wordt er nog tot ’s avonds laat gecommuniceerd. Hoe dikwijls iemand een idee start waar we met gans het team op verder breien is niet meer te tellen.’

Op de vraag wat de leukste ontwikkeling is van het laatste jaar antwoord Hilde Quirijnen, opticien en medewerkster Mr. Boo Aartselaar ‘Het feit dat we niet langer een bril ‘verkopen’ maar dat we sinds dit jaar specifiek inzetten op gerichte styling. We leren onze klanten wat voor hen het beste werkt; welke vorm, kleur en materiaal voor hen het beste zijn zodat de bril naadloos overvloeit in het uiterlijk en karakter van de klant. En om deze styling volledig af te maken hebben we in Brasschaat een samenwerking gestart met verschillende handelaars zodat de klant na aankoop een gratis make-up sessie krijgt en een kledingstyling.’

Archief

Recente
Blogberichten

Leidt jouw mondmasker tot een aangedampte bril? Lees dan onze tips